در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

کارگاه آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان معاونت غذا و دارو اراک

۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۲ کد : ۵۰۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۰
کارگاه آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان معاونت غذا و دارو ازسوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو برگزار شد.
کارگاه آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان معاونت غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دوره آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان معاونت غذا و دارو با مشارکت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیمی  با عناوین معارف نماز و شیوه های دعوت به نماز و زیباخوانی و قرائت صحیح نماز در در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو  برگزار شد.

غفاری مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو ضمن تشکر از دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در جهت همکاری و برگزاری این دوره های آموزشی گفت: نماز باید سرلوحه تمام امور قرار داده شود ما بدنبال ارتقاء و گسترش فرهنگ نماز در تمامی سطوح جامعه هدف هستیم.

وی افزود:این دوره ها که جزء دوره های فرهنگی و آموزشی مصوب برای ضمن خدمت کارکنان دولت و با هدف ارتقای سطح معلومات دینی و قرآنی آنان می باشد وبه همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و به صورت حضوری برگزار گردیده است که در پایان دوره، از سوی مرکز آموزش دانشگاه گواهینامه آموزشی صادر می‌شود.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی آداب نماز


نظر شما :