در پیامی صورت گرفت؛

تشکر و قدردانی از داروخانه های خصوصی در اجرای طرح بسیج کنترل فشار خون

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۳ کد : ۵۱۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۱
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در پیامی از داروخانه های خصوصی استان مرکزی که در طرح ملی بسیج کنترل فشار خون مجری بودند تقدیر کرد.
تشکر و قدردانی از داروخانه های خصوصی  در اجرای طرح بسیج کنترل فشار خون

 

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو در پیام خود آورده است:

 بسمه‌تعالی

پویش ملی کنترل فشار خون، کار بزرگی است و نتایج مطلوب و بزرگتری را به دنبال خواهد داشت. گسترش روزافزون بیماری‌های غیر واگیر ازجمله چالش‌های اساسی در حفظ و ارتقاء سلامت عمومی جامعه است و بیماری فشارخون بالا نیز به‌عنوان اولویت‌دارترین بیماری غیر واگیر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب راه‌اندازی طرح ملی بسیج کنترل فشارخون برای پیش‌گیری از مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری شد.


بدون شک تلاش شبانه‌ روزی تمامی همکاران داروخانه های خصوصی در دو ماه گذشته، در اطلاع رسانی، پایش و ثبت فشارخون افراد بالای ۳۰ سال و همکاری مردم  موجب پیش‌گیری و درمان بهتر بیماری فشارخون شده و در ارتقاء سطح سلامت جامعه موثر واقع خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و خدا قوت به مجریان طرح ملی بسیج کنترل فشارخون از همکاری داروخانه های خصوصی استان مرکزی( دکتر قنبری، دکتر خاتمی، جابربن حیان، مجتمع درمانی ثارالله، دکتر معصومی، دکتر نیازی، دکتر خدمتی ، دکتر احد زاده، درمان، کوثر، مهر،دکتر امینی، دکتر قاسمی، شفا، شازند، سیدالشهدا تفرش، فرمهینی، کیمیا کمیجان  تقدیر واز زحمات شبانه‌روزی همه همکارانم  که باوجود شرایط سخت این طرح ملی را اجرایی کردند تشکر و قدردانی می‌ کنم و از خداوند بزرگ سلامت و سعادت روزافزون این عزیزان را  خواهانم.

کلید واژه ها: پیام قدردانی دکتر علیمرادیان طرح بسیج فشار خون داروخانه ها


( ۳ )

نظر شما :