معاون غذا و دارو اراک خبر داد؛

راه اندازی کارتابل اتوماسیون اداری جهت مراکز تابعه معاونت غذا و دارو اراک

۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۰ کد : ۵۲۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۰۴
کارتابل اتوماسیون اداری جهت مراکز تابعه معاونت ، مدیران عامل شرکت های تولیدی مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی ،شرکت های پخش دارویی و موسسین داروخانه ها با همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات محقق شد.
راه اندازی کارتابل اتوماسیون اداری جهت مراکز تابعه معاونت غذا و دارو اراک

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علیمرادیان، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در گفتگو با روابط عمومی این معاونت گفتند این امر در راستای سهولت نامه نگاری با این مجموعه ها و استفاده از خدمات فناوری اطلاعات در جهت خدمت به ارباب رجوع ،آماده و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: اجرای این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها و زمان می شود.

وی اظهار داشت : با راه‌ اندازی کارتابل کاربردی ، درصد قابل توجهی ازهزینه های مستقیم و غیر مستقیم چاپ و توزیع مکاتبات کاهش یافته و سبب کاهش رفت و آمد ها و تسریع در انجام امور خواهد شد.

وی افزود: توسعه خدمات الکترونیکی، بالا رفتن دقت و سرعت، افزایش رضایت مندی مجموعه های تابعه و ارباب رجوع ازجمله مهمترین اهداف اجرای ایجاد این کارتابل محسوب می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در پایان از زحمات و همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در راه اندازی این امر تشکر نمودند.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: سامانه اتوماسیون راه اندازی


( ۲ )

نظر شما :