با حکم معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

انتصابات جدید در حوزه معاونت غذا و دارواراک

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۲ کد : ۵۲۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۶۳
دکترعلیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در احکامی جداگانه، دکترناظری را به عنوان رئیس اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور ،دکتر بابایی بعنوان رئیس اداره طب سنتی و مکمل ها و دکتر محسنی را به عنوان کارشناس مسئول امور دارویی معاونت غذا و دارو اراک را منصوب کرد.
انتصابات جدید در حوزه معاونت غذا و دارواراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از سه انتصاب جدید در حوزه کاری خود در واحدهای متفاوت خبر داد.

عضو هئیت علمی دانشگاه بیان کرد: با اشاره به سیاست های جدید مدیریتی در نحوه اداره معاونت غذا و دارو و اعتقاد به نقش تأثیرگذار کلیه ذینفعان و صاحبنظران عرصه دارو و تجهیزات پزشکی در اداره هرچه بهتر امور مربوطه، ابزار امیدواری کرده که با همدلی، همفکری و هم افزائی هرچه بیشتر بتوانیم با حفظ منافع ملی و پای بندی به حمایت از مردم نیازمند و با لطف بیکران پروردگار از این برهه پیچیده تاریخی نیز سرافراز بگذریم.

دکتر علیمرادیان اظهار کرد: با توجه حجم بالای کاری و نظر به توانایی‌ها و تجربه‌های متفاوت سه انتصاب جدید در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک شکل گرفت.

وی با اشاره به این انتصاب‌ها، اضافه کرد: دکتر آزاده ناظری با ابلاغ صادر شده به عنوان رئیس اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور معاونت غذا و دارو ،دکتر مجتبی بابایی بعنوان رئیس اداره طب سنتی و مکمل ها و دکترژیلا محسنی را بعنوان کارشناس مسئول امور دارویی معاونت غذا و دارو منصوب میگردند.

 

توفیق و سربلندی این بزرگواران را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

کلید واژه ها: انتصاب دکتر ناظری دکتر بابایی دکتر محسنی


( ۱ )

نظر شما :