در راستای اطلاع رسانی صورت گرفت؛

تهیه و تدوین راهنمای مشاوره ترک سیگار

۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۴ کد : ۵۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۴۷
یک نسخه تدوین شده راهنمای مشاوره ترک سیگار به همت کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو و روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ویژه داروسازان و پزشکان تهیه و چاپ گردید.
تهیه و تدوین راهنمای مشاوره ترک سیگار

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر بیتا خدایار کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو اراک بیان کرد:به نقل از اظهارات دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در ایران سالانه نزدیک به 60 میلیارد نخ سیگار مصرف می شود و روزانه 30 میلیارد تومان برای سیگار هزینه میشود.

دکتر خدایار افزود: مصرف سیگار ارتباط مسقیمی با ابتلا سرطان ریه داشته و متاسفانه شاهد شروع مصرف در سنین پایین و در بین دانش آموزان ابتدایی نیز می باشیم.

کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو ادامه داد:نحوه مشاوره و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان سیگار بسیار مهم بوده و می تواند نقطه عطفی برای ایجاد انگیزه در ترک آن باشد.

انتهای پیام/

رسول غفاری


( ۲ )

نظر شما :

ایران محتوا ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۶
با سلام و احترام مطلب خوب شما در مورد تهیه و تدوین راهنمای مشاوره ترک سیگار را مطالعه کردم واقعا استفاده کردم. در مورد سیگار و عواقب و عوامل اعتیاد به این سرباز کوچک مرگ ، تعدادی ویدیو و اینفوگرافیک در این آدرس زیر کار کردیم که خوشحال میشیم از آنها دیدن فرمایید و نظر خود را در قسمت آخر مطلب برای ما مطرح فرمایید. ضررهای سیگار برای بدن https://irancontent.net/smoking-effects-on-body/ با تشکر فراوان از شما و کاربران خوب شما