تبلیغات فرآورده‌های سلامت فقط بر اساس مجوز مجاز است

۰۹ مهر ۱۴۰۴ | ۱۵:۰۷ کد : ۵۴۸۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۴
سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو تاکید کرد: تبلیغات اغراق‌آمیز و خلاف واقع جرم است و رسانه ملی و سایر رسانه‌ها موظفند صرفا طبق مجوزهای فرآورده‌های سلامت اقدام کنند.
تبلیغات فرآورده‌های سلامت فقط بر اساس مجوز مجاز است

 به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو ،اراک (http://arakmu.ac.ir/vcfd/fa) |  دکتر سعید مهرزادی در گفتگو با ایفدانا، درباره تبلیغات فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی گفت: تبلیغات اغراق‌آمیز و خلاف واقع جرم محسوب می‌شود و مجازات آن مشخص است. 

وی افزود: با وجود حجم زیاد تبلیغات نادرست در فضای مجازی، برخورد با این موارد را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: هم رسانه ملی و هم سایر حوزه‌های تبلیغاتی موظف هستند صرفا بر اساس چارچوب‌های قانونی و آنچه در مجوزهای فرآورده‌های سلامت آمده است تبلیغ کنند و نه یک کلمه بیشتر. دیگر انتظار نداریم تبلیغاتی با ادعاهای غیرعلمی و اغراق‌آمیز در هیچ رسانه‌ای پخش شود و هرگونه تخلف قابل پیگیری قانونی است.

دکتر مهرزادی در ادامه تاکید کرد: علی‌رغم اینکه ما به برندینگ و تبلیغات در حوزه فرآورده‌های سلامت مبتنی بر اصول قانونی اعتقاد داریم و ضعف برندینگ برخی تولیدکنندگان داخلی را به عنوان یکی از نقاط ضعف این حوزه می‌دانیم، در مقابل گمراه کردن مردم کوتاه نمی‌آییم.

به کانال معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بپیوندید 

 روابط عمومی معاونت غذا و دارو - اراک

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://Arakmu.ac.ir/vcfd/fa
https://eitaa.com/ghazadaroarak
http://ble.ir/ghazadaroarak
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

کلیدواژه‌ها: مجوز مجاز تبلیغات فرآوررده سلامت محور غذا و دارو


نظر شما :