توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

برگزاری کمیته ویژه اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲ کد : ۵۹۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۵۱
کمیته ویژه نظارت بر اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور- دارویی ، غذایی ،آرایشی بهداشتی ، تجهیزات و ملزومات پزشکی درسال جاری با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و سازمان های مربوطه در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو برگزار شد.
برگزاری کمیته ویژه اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، جلسه کمیته ویژه نظارت بر اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محوردر سال جاری با محوریت بررسی مصوبات جلسه قبل ، در خصوص مشکلات  پیش رو آمده در گشت ها و بازدید ها و جهت رصد و پایش با حضور دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا ودارو و نمایندگان  اداره کل امنیتی و انتظامی ، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع اتاق اصناف، صدا و سیما، نیروی انتظامی ،معاونت بهداشتی وکارشناسان معاونت غذا و داروتشکیل شد.

در این جلسه دکترعلیمرادیان ضمن قدردانی از فعالیت مستمر اعضا گفت: حضور و مشارکت فعال همکاران در هماهنگی و همکاری با کمیته تخصصی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای حوزه سلامت  قابل تحسین است .

دکتر علیمرادیان در ادامه به تشریح فعالیت های صورت پذیرفته در غالب گشت مشترک در بخش های غذا، دارو، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، عطاری ها، پرداخت و افزود: این گشت ها و بازدید ها باید به طور مستمر و با سازماندهی هدفمند صورت پذیرد.

همچنین افزود :اهداف سال 99 کارگروه  فعالیتهای پیشگیرانه با همکاری تشکلهای  تخصصی است و در این بین کارگاههای آموزشی و حمایت از کالاهای سلامت محور داخلی و افزایش نظارتها از دیگر اولویت های کارگروه است.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه شیوه نامه های اجرایی طرح در جلسه مطرح و مقرر شد تا نظرات و پیشنهادات اصلاحی این کارگروه به کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق ارز  و به کارگروه  شورای سلامت استان منعکس شود.

دکتر علیمرادیان خاطر نشان کرد:در ادامه سایر اعضا نقطه نظزات خود را در خصوص شیونامه و راهکارهای مقابله با مبارزه با عرضه محصولات قاچاق بیان نمودند و در آخر تصمیماتی در قالب مصوبات جلسه اتخاذ گردید.

جلسه در ساعت 12 با ذکر صلوات ختم گردید.

کلید واژه ها: کمیسیون شیوه نامه مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :