آئین روز پزشک و داروساز در اراک برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس و معاون غذا و دارو

۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۳ کد : ۶۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۹
مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ،مسئولین استانی و جمعی از پزشکان و داروسازان در فضایی صمیمی برگزار گردید.
مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس و معاون غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ،مسئولین استانی و جمعی از پزشکان و داروسازان در فضایی صمیمی برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، به مناسبت اول شهریور یاد روز ابوعلی سینا (روز پزشک) و پنجم شهریور یاد روز محمد بن زکریای رازی (روز داروساز) نامگذاری شده است ، مراسمی جهت بزرگداشت روز پزشک و داروساز با حضور رئیس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ،مسئولین استانی و جمعی از پزشکان و داروسازان به همراه خانواده هایشان در فضایی صمیمی برگزار گردید.


دکتر طاهر احمدی در این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان و تبریک روز پزشک و داروساز،آغاز هفته دولت را با یاد مردان علم و عمل شهیدان رجائی و باهنر گرامی داشته و به ارائه گزارش از نحوه اجرای طرح تحول سلامت و نظام پزشک خانواده در استان پرداختند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز گفت: جامعه پزشکی و داروسازان از اصناف خدوم و دلسوز هستند که بهترین سال های زندگی خود را صرف علم آموزی، تجارب و مهارت های بالینی کرده اند و دغدغه ای جز رسیدگی به دردمندان و بیماران ندارند.
در ادامه مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز، از پزشکان، داروسازان، دندان پزشکان و افراد نمونه در جامعه پزشکی توسط مسئولین حاضر در مراسم تقدیر شد، و مراسم با اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی سنتی و با صرف پذیرایی ناهاربه پایان رسید.

انتهای پیام/

رسول غفاری


نظر شما :