درمصلای بیت المقدس اراک صورت گرفت؛

برپایی غرفه اطلاع رسانی و توزیع تغذیه سالم در مصلای بیت المقدس اراک به مناسبت روز جهانی غذا

۲۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۷ کد : ۶۲۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۶
معاونت غذا و دارو اراک به مناسبت روز جهانی غذا همزمان با اقامه نمازجمعه اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی نشانگرهای رنگی تغذیه ای و نشان ایمنی سلامت ،برچسب رهگیری و کنترل اصالت و توزیع تغذیه سالم در بین نمازگزان اقامه نماز جمعه با حضور معاون غذا و دارو کرد.
برپایی غرفه اطلاع رسانی و توزیع تغذیه سالم در مصلای بیت المقدس اراک به مناسبت روز جهانی غذا

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، به مناسبت روز جهانی غذا در مصلای بیت المقدس اراک در جمعه این هفته غرفه فرهنگی و اطلاع رسانی با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو برپا شد.

 در این غرفه خصوص نشانگرهای رنگی تغذیه ای و نشان ایمنی سلامت، برچسب رهگیری و کنترل اصالت به مردم اطلاع رسانی و بسته های آموزشی شامل (پمفلت،بروشور) و تغذیه سالم در بین نمازگزان توزیع گردید.

در راستای اجرای برنامه های سراسری روز جهانی غذا به همت روابط عمومی معاونت غذا و دارو غرفه این معاونت با محتوای تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء  سلامت با مجموعه های کاهش مصرف قند ، نمک و چربی ، نشانگرهای رنگی  تغذیه ای ، برچسب اصالت ، مبارزه با قاچاق کالا و ترویج و معرفی نشان ایمنی سلامت در قالب ارائه پمفلت و بروشور ها ، نصب بنر و آموزش و تغذیه سالم در بین نمازگزاران توزیع گردید. 

 

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: برپایی غرفه هفته جهانی غذا مصلای اراک


نظر شما :