در پیامی صورت گرفت؛

پیام تسلیت معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۲ کد : ۶۳۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷۴
معاون غذا و دارو در آستانه سالروز فرارسیدن سالروز وفات رسول الله (ص)، شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه امام رضا(ع) ، با صدور پیامی این ایام را تسلیت گفت.
پیام تسلیت معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، در پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت امام رضا(ع) را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
28 ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی (ص) است. وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است.
در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) فرشتگان عرش می گریند. عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند. ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم. همچنین قلب اندوهگینمان در عزای شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و آفتاب هشتم امامت، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، دیدار و شفاعتشان را در قیامت مى طلبد تا طعم بخشندگى شان را دریابیم.
اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، حج الفقرا شاه خراسان امام رضا (ع) را به همه شیعیان تسلیت عرض مینمایم امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: رحلت پیامبر اکرم(ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) شهادت امام رضا(ع) دکتر علیمرادیان


( ۱ )

نظر شما :