در روز ۱۳ آبان صورت گرفت؛

حضور کارکنان معاونت غذا و دارو اراک در راهپیمایی استکبار ستیز روز ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۲ کد : ۶۳۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۲
حضور کارکنان معاونت غذا و دارو اراک در راهپیمایی استکبار ستیز روز ۱۳ آبان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،این مراسم راس ساعت  10 صبح در مصلای بیت المقدس اراک تشکیل شد، جمعی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو  اراک همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و با سر دادن شعارهای " مرگ بر استکبار "، " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آل سعود "بار دیگر با آرمان های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 به مناسبت این راهپیمایی دکتر عباس علیمرادیان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با روابط عمومی معاونت غذا و دارو عنوان کرد: روز 13 آبان ماه را روز تبلور شعار عاشورایی هیهات منا الذله است که به عنوان روز ایستادگی در مقابل استعمارگران در ایران اسلامی شناخته شده است.

 دکتر علیمرایدان ادامه داد: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران است که پیام استکبارستیزی این ملت برای بشریت تحت ظلم طاغوتیان و مبارزه و اقدام عملی علیه استکبار جهانی است.

 سخنرانی ،اجرای سرود دانش آموزی، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل قرائت قطعنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از دیگر برنامه های این روز بود.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: گرامیداشت 13 آبان ماه حضور در راهپیمایی


نظر شما :