معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد؛

طرح ضربتی بازدید از صنف آریشگاههای زنانه شهر اراک

۰۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۰ کد : ۶۶۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۲
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت: از آنجای که متصدیان و آرایشگران حق تجویز و یا استفاده از هیچگونه دارو و مکمل ها را برای مراجعین ندارند طرح ضربتی بازدید از این مراکز جهت جلوگیری از عرضه فرآورده های دارو_مکمل و آرایشی بهداشتی غیر مجاز با مشارکت معاونت بهداشتی صورت گرفت.
طرح ضربتی بازدید از صنف آریشگاههای زنانه شهر اراک

به نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو گفت:دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اعلام کرد: از آنجای که متصدیان و آرایشگران حق تجویز و یا استفاده از هیچگونه دارو و مکمل ها (چاقی و لاغری) را برای مراجعین ندارند طرح ضربتی بازدید از این مراکز جهت جلوگیری از عرضه فرآورده های دارو_مکمل و  آرایشی بهداشتی غیر مجاز در این اماکن  با مشارکت معاونت بهداشتی صورت گرفت.

معاون غذا و دارو افزود: این بازدید که به صورت سرزده صورت گرفت آموزش های لازم درخصوص  ممنوعیت خرید و فروش فرآورده های دارو_مکمل و  آرایشی بهداشتی غیر مجازو قاچاق به متصدیان داده شد.

عضو هئیت علمی دانشگاه توصیه کرد: مراجعان توجه کنند که تمامی لوازم آرایشی، بهداشتی وارداتی و خارجی مورد استفاده توسط متصدیان و آرایشگران مربوطه دارای برچسب اصالت و سلامت باشند و محصولات داخلی ساخت ایران دارای پروانه بهداشتی ساخت باشند.

 وی افزود: همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیرمجاز دارای مقادیر بالای سرب و جیوه است که احتمال ابتلا به بیماریهای بدخیم و سرطان را افزایش می دهند.

 دکتر علیمرادیان تصریح کرد: عوارض پوستی، ادم و موارد مشابه نتیجه استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی است.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: آرایشگاهها دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک بازدید


نظر شما :