به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت؛

پیام تبریک روابط عمومی معاونت غذا و دارو به مناسبت آغاز هفته دولت

۰۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۹ کد : ۶۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۹۷
هفته دولت یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
پیام تبریک روابط عمومی معاونت غذا و دارو به مناسبت آغاز هفته دولت

در این پیام آماده است : هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام"رجایی"و" باهنر" مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، رفع مشکلات مردم و تحقق حماسه اقتصادی و ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.
همچنین  

هفته دولت یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. در کارنامه  دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏ دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده ‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ ها و فداکاری‏ ها ثبت شده است. وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است، تلاشها و فداکاری هایی که در راه خدا و برای ساختن ایرانی سربلند  و آباد انجام شد و به حق قدردانی از آنها وظیفه ای است بس خطیر و مهم.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکو است که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، هم قسم شوند برای ساختن ایران اسلامی مقتدر، استوار، آباد و آزاد.

 روابط عمومی معاونت غذا و دارو با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی میهن اسلامیمان تبریک گفته و آرزومند است همه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم شریف ایران زمین در راستای گسترش جامعه محمدی خیزش بلندی داشته و با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: فرهنگی مناسبت


نظر شما :