معان غذا و دارو اراک؛

تشدید نظارت بر روند ارائه دارویی طی ماه‌های آینده در استان مرکزی

۰۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۱ کد : ۶۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۷
دکتر دلاور : تشدید نظارت،تامین و ارائه خدمات دارویی یکی از مهم ترین اولویت های معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خواهد بود.
تشدید نظارت بر روند ارائه دارویی طی ماه‌های آینده در استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی،دکترمصطفی دلاور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در خصوص اقدامات و آمادگی این معاونت جهت تامین و ارائه خدمات دارویی در ماه های آینده گفت: طی سلسله نشست هایی که با حضورمدیران و جمعی از کارشناسان مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر معاونت غذاو دارو برگزار شد، در خصوص نحوه تامین و ارائه خدمات دارویی در ماهای آتی بحث و تبادل نظر گردید.

معاون غذا و دارو بر لزوم تشدید نظارت  در این استان و کنترل هرچه بیشتر محصولات در سطح عرضه تأکید کرد و گفت: سیاست های معاونت غذا و دارو در کنترل قاچاق محصولات سلامت محور تاکنون در کاهش سهم عرضه و مصرف این فرآورده ها اثرگذار بوده و لازم است همواره با جدیت پیگیری شود.

دکتر دلاور تصریح کرد:  با به وجود آمدن تحریم‌ها ، فراهم ساختن زیرساخت‌ها امکان پیشرفت برای تولیدکنندگان داخلی در حوزه دارو ، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی به وجود می‌آید.

شایان ذکر است: تیم های بازرسی مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر معاونت غذاودارو در سه شیفت کاری و در بازه های زمانی تعیین شده بر تامین و ارائه خدمات دارویی بیمارستان ها،مراکز درمانی،داروخانه ها نظارت و اقدامات قانونی لازم در خصوص مشاهده هرگونه تخلف، توسط معاونت غذاودارو دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

دکتردلاور در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد تخلف داروخانه ها اعم از گرانفروشی ،احتکار و غیره این موارد، را به معاونت غذا و دارو به سامانه تلفنی 190 و 33673917-086 استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: هشدار دکتر دلاور


نظر شما :