سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مرکزی اعلام کرد:

سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی

۰۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۹ کد : ۷۰۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۵۳
سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی در استان مرکزی : شماره تماس ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و شکایات مردمی در خصوص تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی ،کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور ،حراج غیر مجاز و….. می باشد.
سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی  در استان مرکزی : شماره تماس ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و شکایات مردمی در خصوص تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی ،کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور ،حراج غیر مجاز و…..  می باشد.
قیمت کالا و خدمات از طریق درگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.124.ir و همچنین اپلیکیشن آسان پرداخت، قابل دسترس همه شهروندان است.

کلید واژه ها: سامانه 124


( ۲۱ )

نظر شما :