معاون غذا و دارو اراک در پیام تبریک روز پرستار

پرستاران از حلقه های موثر در زنجیره سلامت هستند

۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۸ کد : ۷۰۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۸
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت: روز پرستار، فرصت ارزشمندیست برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری که بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.
پرستاران از حلقه های موثر در زنجیره سلامت هستند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) مصادف با روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام معاون غذا و دارو به شرح ذیل است:

 سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی صبر، استقامت و درایت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرصت ارزشمندیست برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری که بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

 به راستی که نام مبارک پرستار همه عاطفه‌ها و پرستارهمه ستاره‌های درخشان ایمان، عفت و انسانیت، حضرت زینب کبری (س)  فقط می‌تواند تو را تفسیر کند، تو که با هنر و تخصص خویش چون شمع می‌سوزی تا چراغ جان بیمارانت به سردی نگراید. زبان قاصر از بیان همت عارفانه‌ای است که سلامتی اشرف مخلوقات، دغدغه لحظه لحظه زندگیت است.

 جامعه پرستاری، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است و بی شک، نامگذاری این روز فرخنده  به عنوان  روز پرستار، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانند و بواسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند.

 با تاسی به کلام شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق» ضمن تبریک این عید بزرگ  ضروری می دانم از تلاشها و ایثارگریهای  این عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

کلید واژه ها: ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار دکتر علیمرادیان


نظر شما :