به همت روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز داروساز در اراک

۰۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۷ کد : ۷۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۴۰
بزرگداشت روز زکریای رازی، دانشمند و شیمی دان بزرگ ایرانی روز داروساز با حضور رئیس، معاون غذا و دارو و کارشناسان دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی درسالن اجتماعات معاونت غذا ودارو برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز داروساز در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اراک، طی مراسمی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو از کلیه داروسازان و کارشناسان دارویی ستادی و بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تقدیر بعمل آمد.

دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن بزرگداشت روز زکریای رازی، دانشمند و شیمی دان بزرگ ایرانی روز داروساز را فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم داروساز در چرخه نظام سلامت را عنوان نمود.

وی افزود: نقش کلیدی داروساز در چرخه درمان انقدر حیاتی میباشد که باید گفت خدمات داروسازان مربوط به روز و مقطع زمانی مشخصی نیست. به همین مناسبت از کلیه داروسازان عزیز که امور بیمارستانی و پیشخوان داروخانه ها متحول ارائه خدمات شبانه روزی می باشند تقدیر و تشکر نموده و امید است در سایه همکاری همه بتوانیم گام مهمی در اعتلای فرهنگ سلامت جامعه بر داریم .

دکتر دلاور معاون غذا و دارو  در این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان و تبریک روز داروساز،آغاز هفته دولت را با یاد مردان علم و عمل شهیدان رجائی و باهنر گرامی داشته و به ارائه گزارش از نحوه اجرای طرح تحول سلامت  در استان پرداختند.

 معاون غذا و دارو  نیز گفت: جامعه داروسازان از اصناف خدوم و دلسوز هستند که بهترین سال های زندگی خود را صرف علم آموزی، تجارب و مهارت های بالینی کرده اند و دغدغه ای جز رسیدگی به دردمندان و بیماران ندارند.

در ادامه مراسم بزرگداشت روز داروساز از داروسازان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی توسط مسئولین حاضر در مراسم تقدیر شد، 

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: مناسبت دکتر دلاور روز داروساز دکتر طاهراحمدی


( ۲ )

نظر شما :