به همت روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

برپایی غرفه معاونت غذا و دارو اراک در نمایشگاه کودک و نوجوان

۰۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۳ کد : ۷۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۸
به همت روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، نمایشگاهی با عنوان موضوع شناسایی محصولات سلامت محور قاچاق و تقلبی و معرفی سامانه تلفنی ۱۹۰ در محل در سالن پرشیا محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برپا گردید.
برپایی غرفه معاونت غذا و دارو اراک در نمایشگاه کودک و نوجوان

روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد : در جهت افزایش آگاهی عمومی مردم جهت مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور و نحوه تشخیص کالای اصل از کالای تقلبی و قاچاق و همچنین پیشگیری از گسترش پدیده قاچاق، معاونت غذا و دارو اقدام به برگزاری غرفه در سالن پرشیا محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی نمود .

در این راستا نمایشگاهی از کالاهای سلامت محور غیرمجاز تقلبی و قاچاق مکشوفه در بازرسی های نظارتی کارشناسان معاونت غذا و دارو جهت آشنایی عموم جامعه عرضه گردید.

 

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو با اعلام این خبر گفت: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با در اختیار داشتن یک غرفه در این نمایشگاه حضور دارد.

غفاری هدف از حضور معاونت غذا و دارو اراک در این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در حوزه معاونت غذا و دارو عنوان کرد و افزود: حضور در نمایشگاه هایی از این دست فرصت مناسبی را ایجاد میکند تا جامعه با حوزه فعالیت سازمان غذا و دارو بیشتر آشنا شوند.
وی گفت: معاونت غذا و دارو اراک علاوه بر معرفی اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت غذا و دارو استان مرکزی در دولت تدبیر و امید، اقدام به توزیع رسانه های آموزشی می کند.

شایان ذکر است در جهت افزایش آگاهی عمومی علاوه بر نصب شعارهای آموزشی ، کارشناسان مبارزه با قاچاق سلامت محور معاونت غذا و دارو بصورت حضوری در محل ورود مراجعین جهت پاسخگویی به سوالات مربوط حضور داشتند

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: نمایشگاه


نظر شما :