در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان شد:

نقطه شروع انقلاب اسلامی دگرگونی در بینش انسانها بود

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۲ کد : ۷۶۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۸
دکتر علیمرادیان گفت: کلمه انقلاب مقابل اصلاح است. اصل انقلاب به معنای دگرگونی ریشه‌ای است و مقابل آن دگرگونی سطحی است که تنها اقدامات اصلاحی را انجام می دهد.
نقطه شروع انقلاب اسلامی دگرگونی در بینش انسانها بود

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک به مناسبت چهل و یکمین سالروز فرارسیدن انقلاب اسلامی بیان کرد: کلمه انقلاب مقابل اصلاح است. اصل انقلاب به معنای دگرگونی ریشه‌ای است و مقابل آن دگرگونی سطحی است که تنها اقدامات اصلاحی را انجام می دهد.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر تفاوت دارد. انقلاب های دیگر به دنبال این هستند که غیر از انسان را تغییر دهند ولی نقطه شروع انقلاب اسلامی دگرگونی در بینش انسانها بود.   

 این استاد دانشگاه بیان کرد: بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و علی رغم مشکلاتی که وجود دارد و به کار خود با قوت ادامه می‌دهد چرا که خط مشی سیاسی کشور ما اجازه نمی‌دهد که دشمنان به اهدافشان دست یابند.

 دکتر علیمرادیان مصونیت بخشی و مهار دشمن را خط مشی سیاسی کشور عنوان کرد .

عضو هیات علمی دانشگاه اراک د افزود: این خط مشی را ولایت فقیه تببین می‌کند به همین دلیل است که حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمایند، پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی وارد نشود

کلید واژه ها: دکتر علیمرادیان سالروز انقلاب اسلامی 22 بهمن


نظر شما :