در دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

آیین افتتاح و بهره برداری از شرکت آرد سبوس گل آذین آشتیان

۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۹ کد : ۷۶۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۷۸
از بزرگترین شرکت آرد سبوس گل آذین آشتیان با حضور استاندار، معاون غذا و دارو و جمعی از مسئولین استان مرکزی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
آیین افتتاح و بهره برداری از شرکت آرد سبوس گل آذین آشتیان

به نقل از روابط عمومی معاونت دغذا و دارو اراک، در بیست و یکمین روز بهمن ماه از بزرگترین شرکت آرد سبوس گل آذین آشتیان با حضور استاندار، معاون غذا و دارو و جمعی از مسئولین استان مرکزی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

 سید علی آقازاده در آیین بهره‌برداری از بزرگ ترین کارخانه آرد سبوس شهرستان  آشتیان، اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید در اولویت اقدامات مسوولین استانی قرار گیرد تا بتوان در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان گام های موثری برداشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارخانه آرد و گندم مورد نیاز استان است و این مهم ظرفیت مناسبی در استان مرکزی ایجاد کرده می طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به طرح توسعه این واحد تولیدی  تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: هم اکنون ۳۰ فرصت شغلی در کارخانه آرد سبوس گل‌آذین آشتیان ایجاد شده و با اعطای مجوز جایگاه سوخت و مجتمع تفریحی اقامتی به این کارخانه بدون شک میزان اشتغال بیشتری در این واحد تولیدی ایجاد می‌شود. 
آقازاده ادامه داد: تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری کارخانه آرد سبوس گل‌آذین آشتیان از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که ارزش افزوده این واحد تولیدی بیش از ۲ برابر میزان سرمایه گذاری است. 

کلید واژه ها: افتتاح و بهره برداری شرکت ارد آذین دهه مبارک فجر


( ۱۴ )

نظر شما :