در پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن، روز مادر و میلاد امام خمینی(ره)

۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۵ کد : ۷۶۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۶۰
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در پیامی بیستم جمادی‌الثانی ، سالروز میلاد خجسته نماد معنویت، معلم بزرگ ایثار و از خودگذشتگی، الگوی پرهیزگاری و اخلاص حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، روز مادر و میلاد امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن، روز مادر و میلاد امام خمینی(ره)

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در پیامی بیستم جمادی‌الثانی، سالروز میلاد خجسته نماد معنویت، معلم بزرگ ایثار و از خودگذشتگی، الگوی پرهیزگاری و اخلاص حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، روز مادر و میلاد امام خمینی (ره) را تبریک گفت

دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن، روز مادر و میلاد امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، پیام معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به شرح زیر می باشد:
بیستم جمادی‌الثانی ، سالروز میلاد خجسته نماد معنویت، معلم بزرگ ایثار، الگوی پرهیزگاری و اخلاص حضرت فاطمه زهرا (س) بیانگر جایگاه بلند و رفیع  زن و مادر در  فرهنگ اسلامی است
حضرت فاطمه زهرا (س) گوهر تابنده ایست که برکت وجودش، قلوب مشتاق به نوررا از جاودانگی  سیراب می کند.
او کوثری یگانه است که درکِ عظمتش در خیال ما نمی گنجد جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.
وجود سراسر نور این بانوی ربانی، اسوه ای برای همه‌ انسان‌ها به ویژه بانوان مسلمان است.اکنون بانوان ایران اسلامی با الهام از آموزه های فاطمی از یک سو به عنوان محور تربیتی و مدیر فرهنگی خانواده حایز بالاترین ارزش هستند و از دیگر سو حضور فعال و پر انرژی آنان درعرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موجب مباهات است.
تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمام مادران و بانوان  بویژه همکاران گرانمایه خود در دانشگاه علوم پزشکی سراسرکشور شادباش و تبریک  عرض می نمایم واز درگاه پروردگار متعال نیز برای آنان عزت، سعادت و حال خوش آرزو می نمایم.

کلید واژه ها: ولادت حضرت زهرا(س) معاون غذا و دارو اراک


( ۴ )

نظر شما :