توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

تشکیل دهمین جلسه قرارگاه رصد و پایش وضعیت عرضه و مصرف دارو و تجهیزات مصرفی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۶ کد : ۷۶۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۴
دهمین جلسه قرارگاه رصد و پایش وضعیت عرضه و مصرف دارو و تجهیزات مصرفی با حضور ریاست دانشگاه، معاون غذا ودارو، نماینده انجمن دارو سازان، مدیران دارویی و تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو و روسای سازمانهای بیمه گردر سالم اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
تشکیل دهمین جلسه قرارگاه رصد و پایش وضعیت عرضه و مصرف دارو و تجهیزات مصرفی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر ناظری معاون امور دارویی معاونت غذا و دارو بیان کرد:در این این جلسه که به دستور مقام محترم وزارت بهداشت در دانشگاهها تشکیل می گردد کلیه مسائل و مشکلات مربوط به تامین دارو و لوازم پزشکی مراکز درمانی مطرح و پس از بررسی در مورد راهکارهای به حداقل رساندن آن تصمیم گیری می گردد.

دکتر ناظری افزود: همچنین کمبود های دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی جمع بندی و گزارشی از کمبودها و اقدامات انجام شده به قرارگاه رصد و پایش وضعیت عرضه دارو در وزارت بهداشت ارسال میگردد.


رئیس امور داروخانه گفت: همچنین با عنایت به موضوع خطر شیوع بیماری کرونا، رئیس محترم دانشگاه د رخصوص ضرورت استفاده درست و علمی از ماسک های مخصوص و کیت ها حفاظتی در موارد خاص برای پرسنل توضیح داده و اضافه نمودند دانشگاه علوم پزشکی اراک خوشبختانه جزو دانشگاه پیشرو در تامین کیت تشخیص کرونا بوده و در صورت وجود موارد مشکوک ظرف چند ساعت تشخیص قطعی داده خواهد شد.

انتهای پیام /

رسول غفاری

 

کلید واژه ها: قرارگاه رصد و پایش


نظر شما :