معاون غذا و دارو اراک:

آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک در ورود ویروس کرونا

۰۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۴ کد : ۷۷۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۵
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت: بمنظور ارایه خدمات بهتر معاونت غذا و دارو در ورود ویروس کرونا با بکارگیری تمام توان خود بر امور داروخانه ها و تولیدات مواد غذایی، تجهیزات پزشکی نظارت کامل دارد.
آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک در ورود ویروس کرونا

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک از آمادگی کامل این معاونت در ورود ویروس کرونا خبر داد و افزود: معاونت غذا و دارو در این ایام با بکارگیری تمام توان خود بر امور داروخانه ها و تولیدات مواد غذایی نظارت کامل دارد.

دکتر علیمرادیان با بیان اینکه آمادگی این معاونت از زمان ورود این ویروس از روز 28 بهمن ماه آغاز و تا پایان خروج کامل این ویروس ادامه خواهد داشت، بیان کرد:در این ایام زمانی که شکایتی به اطلاع معاونت غذاودارو رسانده شود اقدامات لازم جهت بررسی و رفع مشکل انجام خواهد شد.

دکترعلیمرادیان ادامه داد:داروخانه های بیمارستانهای تابعه نیز با پیش بینی و تامین داروهای مورد نیز بصورت شبانه روزی فعال میباشند.

وی همچنین اعلام کرد: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی در این معاونت آماده انجام آزمایشهای لازم بر روی مواد غذایی است.

وی در پایان گفت: هموطنان میتوانند با سامانه تلفنی 190 جهت مشاوره و اطلاع رسانی داروها و سموم و با شماره های تماس  دانشگاه علوم پزشکی 08633678629 جهت گزارشات و ارائه راهنمایی در حوزه امور دارویی به شهروندان تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک ویروس کرونا


نظر شما :