معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد:

عدم تبلیغ داروئی در سطح شهر از طریق بنر تبلیغاتی ، بیلبورد و یا در محیط داروخانه

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰ کد : ۷۹۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۶
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت: به استناد بند ب ماده ۳ فصل دوم قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی و مواد ۱۴ ، ۱۵ و ۳۵ آئین نامه انتظامی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلین حرف پزشکی و وابسته و آئین نامه و ضوابط تاسیس داروخانه هر نوع تبلغ داروئی در محیط داروخانه ، سطح شهر از طرق بنر و ...ممنوع است.
عدم تبلیغ داروئی در سطح شهر از طریق بنر تبلیغاتی ، بیلبورد و یا در محیط داروخانه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک گفت: به استناد بند ب ماده ۳ فصل دوم قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی و مواد ۱۴ ، ۱۵ و ۳۵ آئین نامه انتظامی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلین حرف پزشکی و وابسته و آئین نامه و ضوابط تاسیس داروخانه هر نوع تبلغ داروئی در محیط داروخانه ، سطح شهر از طرق بنر و ...ممنوع است.

دکتر علیمرادیان با بیان اینکه بیشتر پزشکان در محیط غیرقانونی تبلیغ می کنند، افزود: تبلیغ دارو به هر نحوی طبق قانون ممنوع است.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه قریب به اتفاق تبلیغات دارویی غیر قانونی هستند، گفت: تبلیغ داروها و ذکر خواص درمانی در تبلیغات هر نوع مواد و محصول در رسانه ها که مخاطب آنهـا عمـوم مـردم باشد، طبق قانون ممنوع است.
معاون غذا و دارو افزود: بدیهی است در صورت مشاهده به استناد قوانین پیش گفت اقدام خواهد شد .

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: ممنوع بودن تبلیغات دارو محیط داروخانه دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :