در پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر

۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۸ کد : ۷۹۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۵۹
معاون غذا و دارو اراک؛ در پیامی به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر گفت: شکی نیست که امروزه بیش از هر چیز تاسی به اخلاق عملی او مسیر رسیدن به عدالت واقعی که مورد خواست تمامی موحدان تاریخ است را هموار می نماید.
پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در پیامی، ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۳ رجب در گردش آفاق گشایش دریچه های آسمان بر تمنای دیر پای آدمی در تجلی صفات و اسما الهی بر کالبد خاکی است. ولادت مبارک و پر از میمنت مولی الموحدین امام علی ( ع) بشارتی است بر جان های فرسوده و سوخته ای که سودای سر ساییدن بر بارگاه الهی وجودشان را عطشناک و شیفته  آب حیات جاری از چشمه سار پاک ولایت و امامت نموده و خاضعانه سر بر آستان خاندان نبوت و امامت نهاده اند.

شکی نیست که امروزه بیش از هر چیز تاسی به اخلاق عملی او مسیر رسیدن به  عدالت واقعی که مورد خواست تمامی موحدان تاریخ است را هموار می نماید.

ولادت این امام همام را که به درستی به عنوان روز پدر نامگذاری شده است به  عموم هم میهنان و همکاران مشفق خویش تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خدای بزرگ می خواهم تا انفاس قدسی یاریگر و پشتبیان این ملت باشد و بهروزی، سعادت و سلامت را نصیب همه ارادتمندان و شیعییان خود در سراسر جهان سازد.

کلید واژه ها: ولادت حضرت علی (ع) روز پدر دکتر علیمرادیان


( ۳ )

نظر شما :