معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد؛

آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک در ایام آخر سال و همزمانی با شیوع ویروس کرونا

۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۷ کد : ۸۱۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۴
دکترعلیمرادیان/ بمنظور ارایه خدمات بهتر معاونت غذا و دارو در این ایام همزمانی با شیوع ویروس کرونا با بکارگیری تمام توان خود بر امور داروخانه ها و تولیدات مواد غذایی ،تجهیزات پزشکی نظارت کامل دارد.
آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک در ایام آخر سال و همزمانی با شیوع ویروس کرونا

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک از آمادگی کامل این معاونت در ایام آخر سال خبر داد و افزود: معاونت غذا و دارو در این ایام با بکارگیری تمام توان خود بر امور داروخانه ها و تولیدات مواد غذایی نظارت کامل دارد.

دکتر علیمرادیان با بیان اینکه کشیک روزهای تعطیل این معاونت از روز 25 اسفندماه آغاز و تا  20فروردین ماه سال ۹۹ ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در این ایام زمانی که شکایتی به اطلاع معاونت غذا و دارو رسانده شود اقدامات لازم جهت بررسی و رفع مشکل انجام خواهد شد.

معاون غذا و دارو اراک همچنین مقرر شد تعداد 5000 عدد پمفلت اطلاع رسانی با موضوع ما در"خانه میمانیم و ایمن هستیم "به منظور تشویق مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا، توسط این معاونت تهیه از طریق داروخانه های خصوصی در اختیار مردم قرار گیرد.

دکترعلیمرادیان ادامه داد:داروخانه های بیمارستانهای تابعه نیز با پیش بینی و تامین داروهای مورد نیز بصورت شبانه روزی فعال میباشند.

وی همچنین اعلام کرد: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی در این معاونت آماده انجام آزمایشهای لازم بر روی مواد غذایی است.

وی در پایان گفت: هموطنان میتوانند با سامانه تلفنی 190 جهت مشاوره و اطلاع رسانی داروها و سموم و با شماره 08633678626  و شماره همراه 09183689786 معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهت گزارشات و ارائه راهنمایی در حوزه اور دارویی غذایی به شهروندان و مسافرین نوروز تماس حاصل فرمایند.

 

کلید واژه ها: آمادگی کامل معاونت غذا و دارو اراک آخر سال کرونا ویروس


نظر شما :