معاون غذا و دارو اعلام کرد:

تعداد داروخانه های فعال در تعطیلات نوروز افزایش می یابند

۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۸۲۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۹
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد: برای تعطیلات نوروزی امسال داروخانه های روزانه در کنار داروخانه های شبانه روزی فعال و آماده ارائه خدمات می باشند.
تعداد داروخانه های فعال در تعطیلات نوروز افزایش می یابند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،دکتر عباس علیمرادیان ضمن تبریک ،پیشاپیش سال نواظهار داشت:با گسترش و شیوع کروناویروس پیش بینی می شود در تعطیلات نوروزی امسال نیاز مردم به لوازم بهداشتی و ایمنی در مقابل این میهمان ناخوانده افزایش یابد.

دکتر علیمرادیان  افزود:با مجوز رسمی سازمان غذا و دارو علاوه بر داروخانه های شبانه روزی،برخی داروخانه های روزانه  داوطلب در ایام نوروزو با حضور مسئول فنی فعال می باشند.

وی افزود:بر اساس این ابلاغیه سایر داروخانه های روزانه می توانند در صورت تمایل در این ایام به مردم ارائه خدمت نمایند.

معاون غذا و داروی اراک ادامه داد:برای تأمین نیازهای داروئی بخصوص داروهای کمیاب برای بیماران خاص و همچنین موادضدعفونی تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

 دکتر علیمرادیان افزود:در صورت مشاهده هرگونه تخلف از داروخانه ها موضوع را به امور دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک  در محل معاونت غذا و دارو گزارش نموده و یا با شماره تلفن 33678626 تماس حاصل شود.

وی در خاتمه به شهروندان محترم یادآور شد:سامانه تلفنی 190 در ساعات اداری و در غیر ساعات ادری با شماره 09183689786 آماده پاسخگوئی به مشکلات دارویی،تداخلات دارویی و کمبودهای دارویی به هموطنان عزیز می باشد.
انتهای پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: فعال بودن داروخانه ها در ایام نوروز دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :