معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز:

معاونت غذا و دارو آماده باش هستند

۰۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱ کد : ۸۳۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۵
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو خبر داد:کارشناسان معاونت غذا و دارو از ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۹ برای پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی مراکز در خصوص مبارزه با کروناویروس حضور دارند.
معاونت غذا و دارو آماده باش هستند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو ،ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان غذا و دارو کلیه معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی کشور طبق جدول زمان بندی شده موظف شدند تا تعدادی از کارشناسان را از 25 اسفندماه 98 الی 20 فروردین ماه 99 حضور فیزیکی داشته باشند.

دکتر علیمرادیان افزود: روزانه تعدادی از کارشناسان و مسئولین دارو،غذا،آزمایشگاه و پشتیانی این معاونت از ساعت 8 صبح تا 13 حضور فیزیکی دارند و تا ساعت 8 صبح  روزبعد  بطور غیرحضوری پاسخگو خواهند بود.

وی ادامه داد: این دستور به دنبال شیوع و گسترش کروناویروس و سایر حوادث غیرمترقبه در ایام نوروز جهت نظارت مؤثر و بهینه برای ارائه خدمات کالاهای حوزه سلامت محور صادر شده است.

وی افزود: بازرسان واحد نظارت بر موادغذایی،آشامیدنی و محصولات آرایشی و بهداشتی دراین ایام بطور سرزده از شرکت های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی اراک نظارت و بازدید میدانی بعمل می آورند.

وی همچنین افزود:آزمایشگاه کنترل کیفی صنایع غذایی در این ایام آماده انجام آزمایش از نمونه های ارسالی از مراجع قانونی می باشد.

در خاتمه عضو هیات علمی دانشگاه تأکید کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف داروخانه ها، عطاری ها و صنایع غذایی و محصولات بهداشتی و آرایشی به کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در محل معاونت غذا و دارو گزارش نموده و یا با شماره تلفن 08633685570 یا سامانه تلفنی 190  تماس حاصل شود.

کلید واژه ها: آماده باش معاونت غذا و دارو اراک ایام نوروز دکتر علیمرادیان


نظر شما :