روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

مبارزه با COVID-۱۹ یک جنگ است

۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۹ کد : ۸۶۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۵
جنگ و درگیری بخش مداوم تاریخ بشر بوده است. نبرد با ویروس COVID-۱۹ دشمنی است که تاکنون هیچ ملتی با آن روبرو نشده است. ویروس کرونا بی وقفه حمله می کند. کروناویروس یک دشمن قدرتمند است، اما مانند همه دشمنان در همه جنگها، شکست خواهد خورد.
مبارزه با COVID-۱۹ یک جنگ است

روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک در پیامی نوشت: جنگ و درگیری بخش مداوم تاریخ بشر بوده است. نبرد با ویروس COVID-19 دشمنی است که تاکنون هیچ ملتی با آن روبرو نشده است. ویروس کرونا بی وقفه حمله می کند. کروناویروس یک دشمن قدرتمند است، اما مانند همه دشمنان در همه جنگها، شکست خواهد خورد.

در نبرد برای شکست COVID-19، تعداد شگفت انگیز سازمان هایی وجود دارند که برای شکستن بیماری و پیروزی در جنگ برای سلامتی بشر، اصول نظامی را اتخاذ می کنند.

از جنگجویان در برابر دشمن محافظت کنید

رونق پزشکی از راه دور، یکی از پیامدهای شیوع کروناویروس است. دست اندرکاران خدمات درمانی، کارشناسان آموزشی و متخصصین هوش مصنوعی همگی انتظار نوآوری های بیشتر در این عرصه ها را دارند. نوآوری هایی که از نظر آنها در بلند مدت و پس از خاتمه یافتن بحران، به بشریت نفع خواهد رساند.


سیستم های پزشکی در خط مقدم جبهه ها، در حال نصب پلتفرم های مراقبت های بهداشتی مجازی خود برای برقراری ارتباط از راه دور پرستاران و پزشکان به بیمارستان ها، کلینیک ها و بخش مراقبت های ویژه (ICU) هستند. این کار حفظ امنیت متخصصین خط مقدم را تضمین می کند.

 

چالاک و خلاق هنگام مواجهه با کارهای غیرممکن
جنرال موتورز (GM) در حال آماده سازی برای ساختن هزاران دستگاه تهویه برای اطمینان از معالجه پزشکی مناسب بیماران COVID-19 است. در طول جنگ جهانی دوم، جنرال موتورز همه چیز را از اسلحه (گلوله و پوسته) گرفته تا مخازن تا زیرساخت های حیاتی برای فعال کردن بمب افکن B-29 ساخت. GM ،Ventec و تامین کنندگان GM در حال اثبات اصول نظامی خلاقیت و چابکی هستند تا بتوانند به سرعت سازمان خود را از یک هدف به هدف دیگر تبدیل کنند. تعداد کمی از سازمان ها می توانند این کار را به طور مؤثر انجام دهند، اما سابقه طولانی در زمینه طراحی، آزمایش، نمونه سازی و ساخت آن، آن را به یک اصل نظامی مصمم تبدیل می کند. در جنگ، ما به ندرت می توانیم حمله بعدی را پیش بینی کنیم، اما نشان دادن چابک سازی و چالاکی GM باعث می شود که پیشینیان جنگ جهانی دوم افتخار کنند.

فناوری موجود به قابلیتهای اساسی تبدیل می شود
پیش از COVID-19، اکثر ما اینترنت را به عنوان منبع خبری و سرگرمی مشاهده می کردیم. در میان COVID-19، ما اینترنت را به عنوان یک سرویس اساسی برای سفارش مواد غذایی، نگه داشتن زنجیره تأمین مواد غذایی خود، برگزاری جلسات ویدئویی با همکاران و به عنوان پلی برای آموزش موثر می بینیم. اگر اینترنت قبل از COVID-19 برای زندگی ضروری نبود، اکنون کاملاً وجود دارد.

متحدان دور در همه جا با مهارت های لازم وجود دارند
در طول جنگ جهانی دوم، ایالات متحده قبایل دوردست را در جزایر دوردست اقیانوس آرام، قبیله های باستانی در اروپای شرقی و مبارزان سرسخت در چین را به عنوان برخی از متحدان محتمل و مؤثر خود شمرد. در نبرد COVID-19، دانشمندان داده ها، طراحان فن آوری و تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی بعنوان برخی از متحدان دور برای پیش بینی شیوع بیماری، کمک به یافتن علاج درمانی، طراحی سریع تجهیزات پزشکی ضروری و طراحی سریع ظاهر شده اند.

برای COVID-19 به شکل جدیدی از ویل و جو نیاز داریم
در طول جنگ جهانی دوم، یک طنز معروف توسط بیل مولین در مورد ویلی و جو وجود داشته است، دو کثیف، دائم چرکی و همیشه در پیاده نظام های جلو. ویل و جو یادآور همیشگی نظامیان فداکار، رنج طولانی و مبارزاتی بودند که جنگ جهانی دوم را به پیروزی رساند. برای COVID-19 به شکل جدیدی از ویل و جو نیاز داریم. امروز ویلی و جو مرد و زن خواهند بود، متخصصان پاکسازی، اولین پاسخ دهندگان، متخصصان پزشکی، کارگران حمل و نقل، کشاورزان، دانشمندان و دیگر چهره های "پنهان" که هر روز برای شکست COVID-19 می جنگند.

برای یک مبارزه طولانی آماده شوید.

کلید واژه ها: مبارزه با کرونا ویروس جنگ


نظر شما :