روابط‌عمومی معاونت غذا و دارو اراک خبر داد؛

بازدید معاون غذا و دارو اراک به همراه مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از شرکت طبیعت سبز پارس کهن

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲ کد : ۸۹۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۹۸
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر و مهندس مختاری کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از شرکت طبیعت سبز کهن تولید کننده مواد غذایی با نام های تجاری هایلی و طبیعت در شهرک صنعتی مامونیه شهرستان زرندیه بازدید کردند.
بازدید معاون غذا و دارو اراک به همراه مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت از شرکت طبیعت سبز پارس کهن

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، با توجه به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان سالم محصولات غذایی صبح امروز دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و مهندس مختاری کارشناس اداره نظارت از شرکت طبیعت سبز پارس کهن تولید کننده مواد غذایی با نام های تجاری  هایلی و طبیعت در شهرک صنعتی مامونیه شهرستان زرندیه استان مرکزی بازدید به عمل آوردند.

دکتر علیمرادیان در این بازدید گفت: ما در حوزه سلامت ضمن انجام وظیفه اصلی مان که نظارت و سرکشی دوره ای از مراکز تهیه مواد غذایی است، از تولید کنندگان استان نیز حمایت می کنیم.
 معاون غذا و دارو در حاشیه این بازدیدگفت: با وجودحساسیت بالای معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص  سلامت افراد جامعه و رعایت کردن کلیه ضوابط و مقرارات قانونی در تولید فرآورده های غذایی بالاخص  روغنهای گیاهی ، چای، رب گوجه فرنگی، هرگونه مساعدت در حیطه این معاونت در جهت تولید باکیفیت ترین و سالم ترین محصول، داده خواهد شد و در عین حال در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با کارخانه متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی افزود: ما ضمن مطرح کردن مشکلات تولید کنندگان در شورای سلامت استان از آنان حمایت می کنیم.
گفتنی است فرآیندهای تحویل و دریافت مواد اولیه تا تولید روغنهای خوراکی ، چای، رب به طور کامل مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات کامل توسط مسئولین شرکت ارائه گردید .
انتهای پیام/
رسول غفاری 

کلید واژه ها: بازدید از شرکت سبز پارس کهن طبیعت هایلی دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


( ۸ )

نظر شما :