معاون غذا و دارو اراک خبر داد؛

نظارت‌ها از کارخانجات آرد استان مرکزی افزایش می‌یابد

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲ کد : ۱۱۱۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۷
نظارت‌ها از کارخانجات آرد استان مرکزی افزایش یافته و آرد کارخانه‌های فعال در استان به صورت مستمر و مداوم نمونه‌برداری و آزمایش می‌شود.
نظارت‌ها از کارخانجات آرد استان مرکزی افزایش می‌یابد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک با اشاره به بازرسی‌ها و نظارت‌ها از کارخانجات آرد استان تصریح کرد: آرد کارخانه‌های فعال در استان مرکزی همواره به صورت مستمر و مداوم نمونه‌برداری و آزمایش شده و در این زمینه هیچ گونه نارسایی و کم‌کاری وجود ندارد چرا که این امر تاثیر بسزایی در سلامت مردم دارد و باید دقت و توجه لازم به این امر مد نظر باشد.

دکتر علیمرادیان با اشاره با اقدامات نظارتی معاونت غذا و دارو بیان کرد: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا با انجام این اقدامات و بارزسی‌های لازم از کیفیت گندم‌ و آرد توزیع شده در استان برای نانوایی‌ها و کارخانجات اطمینان حاصل کرده و شاهد تخلفاتی در این حوزه نباشیم.

وی افزود: این معاونت تنها ناظر بر کیفیت آرد تهیه شده در کارخانجات استان است و با توجه به این‌که برخی نانوایان، آرد مصرفی خود را از کارخانجات خارج استان تهیه می‌کنند از این آرد نمونه‌برداری و آزمایش صورت نمی‌گیرد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: نتایج آزمایشات از نمونه‌های جمع‌آوری شده به اداره تعزیرات حکومتی و اداره غله اعلام می‌شود.

 

کلید واژه ها: نظارت‌ها کارخانجات آرد دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :