به صورت سرزده انجام شد.

بازدید از دو کارخانه آرد اطلس خوشه و ویثران اراک

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸ کد : ۱۱۳۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۱۰
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه مدیر نظارت بر غذا، محصولات، آرایشی و بهداشتی استان و کارشناس ارزیابی و نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه از دو کارخانه اطلس خوشه و ویثران واقع در استان مرکزی بازدید کردند.
بازدید از دو کارخانه آرد اطلس خوشه و ویثران اراک

 به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر رضا تاجیک و همراهی مهندس مختاری کارشناس اداره نظارت از دو کارخانه آرد اطلس خوشه و ویثران واقع در استان مرکزی بازدید کردند.

 دکتر عباس علیمرادیان هدف از این بازدیدها را اهمیت فوق العاده سلامت محصولات غذایی دانستند و افزودند: با توجه به سلامت محوری محصولات غذایی و نقش آن در سلامت مردم، اهمیت آرد تولیدی در کارخانجات تولید کننده آرد در استان حائز اهمیت است.
در این بازدید ضمن بررسی کلیه خطوط تولید و محصولات خروجی،مسائل و چالش های پیش رو در صنعت غذایی استان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص مباحث و مسائل موجود بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است: درحال حاضرکارخانجات آرد استان قسمت عمده ای از آرد منطقه را تولید می کنند که نظارت، کنترل، بازرسی های مستمر مدیریت غذای استان یکی از اولویت های جدی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی است.
انتهای پیام /
رسول غفاری 

کلید واژه ها: بازدید از کارخانجات آرد معاونت غذا و دارو اراک


( ۶ )

نظر شما :