در پیامی صورت گرفت؛

کرونا؛ هم‌دلی دوران دفاع مقدس را احیا کرد

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۶ کد : ۱۱۹۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۳
معاون غذا و دارو اراک گفت: امروز پس از شیوع ویروس کرونا در کشور همان حال و هوای دوران دفاع مقدس احیا شده و ما شاهد هستیم همان وحدت و هم دلی دوباره تقویت شده و بروز پیدا کرده است.
کرونا؛ هم‌دلی دوران دفاع مقدس را احیا کرد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس یک فرصت طلایی برای انقلاب اسلامی بود و علی‌رغم اینکه هزینه‌های بسیار زیاد مادی و معنوی بر کشور تحمیل کرد اما به عنوان یک مدل و الگو برای ایستادگی عمومی در برابر زورگویی زیاده‌خواهان برای بحران‌های کشور به جا ماند.
دکتر علیمرادیان افزود: امروز پس از شیوع ویروس کرونا در کشور همان حال و هوای دوران دفاع مقدس احیا شده و ما شاهد هستیم وحدت و هم دلی که در دوران دفاع مقدس به وجود آمده بود دوباره تقویت شده و بروز پیدا کرده است.
وی در ادامه به تقارن اربعین حسینی علیه‌السلام  با هفته دفاع مقدس گفت:نهضت حسینی، اهرم حرکت دهنده انسانها و پدیدآورنده شورش های شیعی و نهضت های علوی و قیام های مکتبی است.
امام حسین(ع) پیامهای شفابخشش را، همه ساله بر بالهای سرخ شهادت می ‏نویسد و پیکهای رهایی را بر موجهای محرّم و عاشورا سوار می ‏کند.
اینجانب ، ضمن عرض تسلیت ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ‌آرزوی قبولی عزاداری های مشتاقان طریقت حسینی ، ترویج و تحقق  پیام های اصیل فرهنگ عاشورا  را از ساحت خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

کلید واژه ها: هفته دفاع مقدس دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :