مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک مطرح کرد:

همفکری و تخصصی نمودن فعالیت ها، اولویت اصلی اداره نظارت بر مواد غذایی

۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۴۶۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۷
دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک، همفکری، هم افزایی وتخصصی نمودن فعالیت های اداره نظارت بر مواد غذایی را در پیشبرد اهداف مشترک از اولویت های اصلی اداره نظارت بیان کرد.
همفکری و تخصصی نمودن فعالیت ها، اولویت اصلی اداره نظارت بر مواد غذایی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر رضا تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک، صبح امروز در حاشیه پانزدهمین جلسه کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی هم افزایی وتخصصی نمودن فعالیت های اداره نظارت بر مواد غذایی را در پیشبرد اهداف مشترک از اولویت های اصلی معاونت غذا و دارو بیان کرد.

دکتر تاجیک در جمع اعضا کمیسیون مهم ترین هدف برگزاری جلسات تخصصی و کمیسیون ها را بررسی نقاط قوت و ضعف این حوزه دانست و گفت: همفکری، هم افزایی، بروز رسانی اطلاعات وتخصصی نمودن کارها از اولویت های اداره نظارت بر مواد غذایی است.  

وی همچنین اظهار داشت: رابطه بین اداره نظارت و تولید باید در جهت ارتقاء و افزایش توان رقابتی و همچنین بالا بردن سطح کیفی محصولات تولیدی باشد و این مهم یکی از اهداف اصلی معاونت غذا و دارو است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان نمود: متاسفانه برخی تولیدکنندگان سودجو علاوه بر اینکه در این راستا همکاری ندارند بلکه بدنبال فرار از چارچوب قوانین و ضوابط تولید مناسب جهت کم کردن هزینه های تولید خود می باشند.

وی در پایان مشارکت مسئولین فنّی وکارشناسان صنایع غذایی را در تشکیل کمیته های تخصصی در جهت پیشبرد اهداف در همه ابعاد لازم و ضروری دانست.

کلید واژه ها: کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دکتر تاجیک


نظر شما :