توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

برگزاری جلسه هماهنگی زیر ساخت های سامانه الکترونیکی خرید و سفارشات دارویی

۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷ کد : ۱۵۱۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۵
جلسه ای در خصوص راه اندازی زیر ساخت های سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت خرید ارزی و ریالی دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی (سیماد) در بیمارستانهای تابعه معاونت غذا و دارو با حضور معاون غذا و دارو در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
برگزاری جلسه هماهنگی زیر ساخت های سامانه الکترونیکی خرید و سفارشات دارویی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر ژیلا محسنی معاون امور دارویی معاونت غذا و دارو بیان کرد: جلسه ای در خصوص راه اندازی و زیر ساخت های سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت خرید ارزی و ریالی دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی (سیماد) در بیمارستانهای تابعه معاونت غذا و دارو با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو ،دکتر محسنی مدیر دارویی معاونت، مهندس عظیمی مدیر اداره فناوری و اطلاعات دانشگاه، کارشناسان حوزه های it ، حراست و کارشناسان دارویی معاونت و مهندس حاتمی مدیر ارشد شرکت دانش پردازش و فناوری سلامت قشم برگزار و  هماهنگی های لازم صورت گرفت.

دکتر محسنی افزود: در این جلسه فرآیند های راه اندازی زیر ساخت ها و و هماهنگی های لازم در خصوص مراکز تابعه جهت راه اندازی با حضور حوزه های مربوطه انجام و برخی سوالات توسط مدیر ارشد شرکت دانش پردازش و فناوری سلامت قشم و کارشناسان مطرح و بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلیدواژه‌ها: لزوم نظارت و خرید دارو و لوازم پزشکی نرم افزار سیماد معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :