دهمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۳ کد : ۱۵۱۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۱
دهمین نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور معاونین سیاسی، امنیتی،اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و کلیه اعضاء به صورت حضوری و وبینار برگزار شد.
دهمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دهمین نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور معاونین سیاسی، امنیتی،اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و کلیه اعضاء به صورت حضوری و وبینار برگزار شد. 

در این جلسه بررسی آخرین وضعیت کارگروه تعیین ماهیت و آخرین وضعیت تغییر روش نمونه گیری شرکت پتروشیمی توسط  اداره کل استاندارد استان و گزارش از آخرین وضعیت دفاع مشتقات نفتی و ارائه گزارش  در خصوص تفاهم نامه فی مابین ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان تبلیغات اسلامی از سوی مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی در دستور کار این جلسه بود.
همچنین در این جلسه دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو نظرات و پیشنهاداتی در خصوص کالاهای قاچاق سلامت محور به صورت وبینار بیان کرد.

کلید واژه ها: جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت غذا و دارو


( ۱ )

نظر شما :