توصیه‌های دارویی ماه رمضان در اراک

۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۵ کد : ۱۶۵۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۳
مدیر دارویی معاونت غذا و دارو اراک از نصب بنر و توزیع پوستر ،بروشور در این استان با موضوع توصیه‌های دارویی در ماه رمضان خبر داد.
توصیه‌های دارویی ماه رمضان در اراک

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر ژیلا محسنی مدیر دارویی معاونت غذا و دارو اراک گفت: به منظور حفظ سلامت و بهره مندی بیماران در ماه مبارک رمضان، اطلاع رسانی جمعی با عنوان روزه داری و مصرف داروها در مراکز آموزشی و درمانی و داروخانه ها انجام شد

مدیر دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اهمیت به آگاهی‌بخشی به روزه ‌داران طی ماه رمضان، گفت: اطلاع‌رسانی به افراد بیمار در رابطه با اینکه اگر امکان روزه‌ داری برای آنها فراهم است، چگونه روزه بگیرند و داروهای خود را به نحو صحیح استفاده کنند، مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان معاونت غذا و داروی استان آماده پاسخگویی به سؤالاتی در رابطه با نحوه مصرف داروها در طول ماه رمضان از طریق سامانه تلفنی 190 هستند.

دکتر محسنی با تاکید به عرضه کالاهای سلامت محور، گفت:  عرضه مجاز کالاهای سلامت محور و بازرسی و کشف مراکز عرضه غیرمجاز از جمله اقدامات این ماه مبارک در دستور کار است.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: پوستر 11 فایده‌ی مصرف خرما در ماه رمضان مصرف دارو ها


نظر شما :