تلاش برای کاهش دغدغه مردم در داروخانه ها / اگر مشکلی هست، ملی است

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۶ کد : ۱۶۹۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که به همراه معاون غذا و دارو از چند داروخانه بازدید کرد، گفت: متاسفانه در این بازدیدها مشخص شد برخی از هموطنان برای تهیه برخی از اقلام دارویی مجبور به مراجعه به چند داروخانه هستند که مشخص شد این مشکل ملی است و باید با رایزنی و مشورت، حل شود.
تلاش برای کاهش دغدغه مردم در داروخانه ها / اگر مشکلی هست، ملی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: ارائه خدمات درمانی سرپایی و توزیع داروهای کرونایی یکی از راه هایی بود که وزارت بهداشت آن را برای کاهش بار مراجعین به بیماراستان ها در اولویت قرار داد که البته به  مجموعه سلامت نیز  کمک نمود.
وی افزود: برای کاهش این چالش و دغدغه مردم، تصمیم گرفتیم با هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر، برای داروخانه هایی که در نزدیک مراکز تنفسی  هستند، سهمیه بیشتری اختصاص دهیم تا مردم با کمترین دغدغه  بتوانند، داروهای مورد نیاز خود را تامین کنند.
دکتر جمالیان یادآور شد: کمبودهای دارویی که در سطح ملی وجود دارد نیاز به، دیدگاه، تصمیمات و اجرای ملی دارد اما دانشگاه نیز به منظور رفع چالش‌های دارویی تمام تلاش خود را بکار می گیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از تلاش ها و پیگیری های دکتر علیمرادیان(معاون غذا و دارو) تشکر کرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل تامین دارو در استان با کمترین چالش روبرو است و یکی از استان های موفق در این زمینه هستیم.

کلید واژه ها: بازدید سرزده از داروخانه ها دکتر جمالیان دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :