معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

تعامل بین دستگاهی تنها راه رسیدن به اهداف مشترک است

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۰:۲۷ کد : ۱۷۴۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۰
معاون غذا و دارو اراک گفت: مهم‌ترین وظیفه ما ارائه خدمات با کیفیت به مردم است و ما باید از هرگونه ورود و عرضه کالاهای قاچاق سلامت محور جلوگیری نمائیم ولی این امر مشروط برهمکاری ارگان ها علی الخصوص اعضاء کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
تعامل بین دستگاهی تنها راه رسیدن به اهداف مشترک است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین این معاونت و و دیگر ارگان های عضو کمیته شیوه نامه مبارزه با کالاهای قاچاق سلامت محور وجود دارد که این امرنمایانگرهمکاری بین دستگاهی در جهت ارتقاء سلامت در سطح جامعه است.

معاون غذا و دارو اراک اظهارداشت: مهم‌ترین وظیفه ما ارائه خدمات با کیفیت به مردم است و ما باید با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را به مردم استان ارائه نمائیم ولی این امر مشروط برهمکاری ارگان ها علی الخصوص کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز است.
عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی افتخار دارد به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نظام سلامت در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن در تعهد پیگیری های مربوط به اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی زمینه را برای دسترسی آسان مردم به خدمات پزشکی فراهم نماید .
وی اظهار داشت: هدف معاونت غذا و دارو  تقویت و گسترش ارائه خدمات دارویی و غذایی بوده و سعی می نماید با رعایت ضوابط و استانداردها در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه گام بردارد.

کلید واژه ها: تعامل معاون غذا و دارو اراک کالاهای قاچاق سلامت محور


نظر شما :