توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

جشن عید غدیر در معاونت غذا و دارو

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۳ کد : ۱۸۹۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۲
همزمان با عید سعید غدیر، مراسم جشنی همراه با تجلیل از همکار بازنشسته سرکار خانم میر عشق ا... در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
جشن عید غدیر در معاونت غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، همزمان با سالروز 18 ذی الحجه عید سعید غدیر، مراسم جشنی همراه با تجلیل از همکار بازنشسته سرکار خانم میر عشق ا... در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سید هادی یعقوبی، ذاکر اهل‌بیت شریعت در مدح و وصف مقام والای حضرت علی (ع) مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی کرد.

در ادامه مراسم ،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو  ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز عید سادات،  با شرح ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی(ع)، عدالت و اخلاق را دو گوهر اصلی دینداری و تقوی دانست که هم در سیره پیامبر اکرم(ص) مورد تأکید قرار گرفته و هم امیرالمومنین علی(ع) اسوه و نمونه کامل آن است.

دکترتاجیک مدیر اداره نظارت معاونت ضمن قدردانی از معاون، مدیران و همکاران شاغل و بازنشسته معاونت غذا و دارو قدردانی و برایشان آرزوی موفقیت نمود و موفقیت های سال اخیر معاونت غذا و دارو  را حاصل تلاش و مسئولیت پذیری این همکاران عنوان کرد.

معاون غذا و دارو در ادامه گفت: بر خود لازم می دانم، ضمن سپاس از تلاش کلیه همکاران گرامی در حوزه معاونت غذا و دارو، فرصت را مغتنم شمرده و ازخداوند منان برای خانواده محترمتاشان نیز سلامتی شادکامی موفقیت روزافزون را آرزو می کنم.

گفتنی است، در این مراسم از خانم هدیه سادات میر عشق الله به افتخار بازنشستگی نائل شدند با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد و  مدیحه سرایی در وصف امیرالمومنین، مسابقه، پذیرایی و اهدا گل از جمله برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: مراسم بازنشستگی جشن عید غدیر تجلیل معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :