به صورت سرزده انجام شد.

بازدید معاون غذا و دارو اراک از شرکت ماهان شمیم بهار در شهر ساوه

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۵ کد : ۱۹۱۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۹۴
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، کارشناس مسئول آرایشی و بهداشتی و نماینده مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان در سفر یکروزه به شهر ساوه از شرکت ماهان شمیم بهار واقع در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه بازدید کرد.
بازدید معاون غذا و دارو اراک از شرکت ماهان شمیم بهار در شهر ساوه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ در این بازدید دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و خانم مهندس فریده گلستانی کارشناس اداره نظارت و مهندس جعفری نماینده مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری استان از نزدیک در جریان امکانات، قابلیت ها و نحوه فعالیت آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی این واحد تولیدی قرار گرفت و از بخش هایی از خط تولید این واحد بازدید به عمل آورد .
معاون غذا و دارو همچنین ضمن گفتگو با مدیریت این واحد تولیدی و شنیدن توانمندی ها و مشکلات این واحد تولیدی از روحیه تلاشگر و نگاه رو به جلو متخصصین و مدیریت این واحدهای تولیدی قدردانی نمود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هدف از این بازدیدها را اهمیت فوق العاده سلامت محصولات آرایشی و بهداشتی دانستند و افزودند: با توجه به سلامت محوری محصولات آرایشی و بهداشتی  و نقش آن در سلامت مردم، اهمیت نظارت بر  واحد های تولیدی در کارخانجات تولید کننده در استان حائز اهمیت است.
در این بازدید توانایی شرکت در تولید محصول با کیفیت و نیز مشکلات مربوط به تولید از نزدیک مورد بررسی و تحلیل کارشناسی قرار گرفت.

امید است با توجه به نامگذاری سال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها موانع تولید هر چه سریعتر برداشته شود.
انتهای پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: بازدید از کارخانجات شرکت ماهان شمیم بهار معاون غذا و دارو اراک


( ۳ )

نظر شما :