فعالیت معاونت غذا و دارو اراک در ایام تعطیلات کرونایی

۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۸ کد : ۱۹۳۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۵
معاون غذا و دارو اراک؛ در پی اعلام تعطیلی توسط ستاد ملی کرونا در روزهای دوشنبه، سه شنبه و شنبه آتی گفت : با توجه به ماهیت خدمات رسانی این معاونت و در جهت رفاه و رفع مشکلات و دغدغه های مردم عزیز استان، واحدهای مختلف معاونت غذا و دارو در پیک پنجم کرونا همچون تعطیلات کرونایی قبلی، با تمام توان به مراجعان و بیماران ارائه خدمات خواهد داشت.
فعالیت معاونت غذا و دارو اراک در ایام تعطیلات کرونایی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عبیاس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک؛ در پی اعلام تعطیلی توسط ستاد ملی کرونا در روزهای دوشنبه، سه شنبه و شنبه آتی گفت : با توجه به ماهیت خدمت رسانی این معاونت و در جهت رفاه و رفع مشکلات و دغدغه های مردم عزیز استان،  واحدهای مختلف معاونت غذا و دارو در پیک پنجم کرونا همچون تعطیلات کرونایی قبلی، با تمام توان به مراجعان و بیماران ارائه خدمات خواهد داشت.
وی افزود: در تعطیلات پیش رو واحدهای بازرسی این معاونت با شدت و تمرکز بیشتر به ویژه از داروخانه های منتخب توزیع کننده داروهای کرونا و همچنین دیگر واحدهای صنفی بازدید و نظارت خواهند کرد.
معاون غذا و دارو در پایان از مردم شریف استان درخواست کرد: برای قطع زنجیره انتقال کرونا و حفظ جان خود و عزیزانشان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از هر گونه رفت وامد غیر ضروری اکیدا خودداری نمایند.

کلید واژه ها: فعالیت معاونت غذا و دارو ایام تعطیلات


( ۱ )

نظر شما :