کنترل و نظارت مستمر بر کیفیت محصولات تولید شده استان مرکزی

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰ کد : ۲۰۲۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۰
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو از کنترل و نظارت مستمر بر کیفیت محصولات تولید شده مواد غذایی و بهداشتی در این استان خبر داد.
کنترل و نظارت مستمر بر کیفیت محصولات تولید شده استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، دکتر رضا تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک اظهار کرد: به منظور نظارت بر کیفیت تولیدات استان، در شش ماه نخست سالجاری بیش از 1600 مورد بازدید از واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی تحت پوشش استان صورت گرفته است.


دکترتاجیک، افزود: اکثریت قریب به اتفاق آنها، واحدهای تولیدی منطبق با ضوابط و دستورالعمل ها فعالیت نموده و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت می نمایند.

وی، تصریح کرد: نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان، با هدف اطمینان از استمرار  و تداوم کیفیت در محصولات تولیدی استان و بدون اطلاع قبلی و بصورت سرزده، در حوزه های مختلف انجام می گیرد و چنانچه در این راستا کالای فاقد کیفیت مشاهده شود؛ با متخلفین امر مطابق قوانین و مقررات جاری سازمان غذا و دارو برخورد قانونی صورت می گیرد .

کلید واژه ها: کنترل و نظارت مستمر بر کیفیت محصولات مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی


نظر شما :