توسط معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت؛

بازدید و آموزش چهره به چهره به مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی اراک

۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۴ کد : ۲۰۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۷۰
کارشناسان معاونت غذا و دارو با هدف آموزش متصدیان مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی و نظارت برمحصولات عرضه شده در این مراکز از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر اراک بازدید بعمل آمد.
بازدید و آموزش چهره به چهره به مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،خانم مهندس احمدی کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک با اعلام این خبر افزود: ماموریت این بازرسی ارائه آموزش های لازم به متصدیان مراکز عرضه لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین نظارت بر سلامت فراورده های عرضه شده در این مراکز می باشد.


وی خاطر نشان کرد: لزوم عرضه مواد آرایشی بهداشتی دارای پروانه بهداشتی معتبر و دارا بودن بر چسب اصالت در خصوص محصولات وارداتی و همچنین عرضه فرآورده های دارای پروانه بهداشتی و مجوز تولید معتبر توسط این مراکز از جمله مواردی است که در این بازدیدها مورد تاکید و نظارت می باشد. 

کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو در پایان از مردم خواست هنگام خرید فراورده های بهداشتی و آرایشی وارداتی حتما نسبت به استعلام کد ۱۶ رقمی برچسب اصالت روی بسته بندی محصول اقدام نمایند و در خصوص محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل و همچنین در مواردی که قصد خرید از این مراکز را دارند به سلامت محصول و خصوصاً مجوز های بهداشتی آن توجه کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: غذایی آموزش برچسب رهگیری و کنترل اصالت بازدید


نظر شما :