کارشناس مسئول آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک مطرح کرد:

اهداف و استراتژی معاونت غذا و دارو جهت حفظ سلامت مردم عزیز استان مرکزی

۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۵ کد : ۲۱۶۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۱
کارشناس مسئول آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک گفت: تأمین غذای با کیفیت و سالم برای جمعیت استان مرکزی، همواره مسئله‌ای اساسی و مهم برای معاونت غذا و دارو بوده است، که به موازات آن کنترل دقیق و مناسب ماده غذایی در سطح تولید و عرضه، از وظایف خطیر این معاونت می‌باشد.
اهداف و استراتژی معاونت غذا و دارو جهت حفظ سلامت مردم عزیز استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذاو دارو اراک ، دکتر سونیا اسدی کارشناس مسئول آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک بیان کرد: کنترل کیفیت مواد غذایی نقش حیاتی در سلامت انسان‌ها دارد. تغذیه از جمله نیازهای بنیادی جامعه بشری بوده و تأمین آن یکی از شروط تحقق امنیت ملی می باشد.
وی افزود: تأمین غذای با کیفیت و سالم برای جمعیت استان مرکزی، همواره مسئله‌ای اساسی و مهم برای معاونت غذا و دارو بوده است، که به موازات آن کنترل دقیق و مناسب ماده غذایی در سطح تولید و عرضه، از وظایف خطیر این معاونت می‌باشد.
دکتر اسدی اشاره کرد: کنترل کیفیت محصولات غذایی، برای اطمینان از عاری بودن از خطرات فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی، ضروری می‌باشد. این امر در این معاونت به طور منظم انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تولید‌کنندگان مواد غذایی از قوانین و استانداردهای تعیین شده پیروی می‌کنند.
وی ادامه داد: برای اطلاع مردم محترم استان از عملکرد معاونت غذا و دارو اراک در راستای اهداف مذکور، بنرهایی در حال تهیه می باشند که اولین بنر با عنوان "تاثیر مثبت عملکرد معاونت غذا و دارو بر کیفیت نان های تولید شده در استان مرکزی" تهیه و چاپ شده است و در مراکز مختلفی از شهر در معرض دید همشهریان عزیز قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: امید است تا با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران بتوانیم سهمی در حفظ سلامتی مردم محترم استان مرکزی داشته باشیم.

کلید واژه ها: اهداف و استراتژی معاونت غذا و دارو معاونت غذا و دارو اراک دکتر سونیا اسدی


( ۲ )

نظر شما :