تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت بر عطاری ها در اراک

۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵ کد : ۲۲۶۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۸
معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اراک بر ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو و پلیس اماکن و مواد مخدر برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی تاکید کرد.
تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت بر عطاری ها در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، میثم حیدری معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اراک در جلسه بررسی ساماندهی عطاری ها، گفت: اهمیت برخورد با قاچاق کالا به ویژه در حوزه دارو و کالاهای سلامت محور و تجهیزات پزشکی برکسی پوشیده نیست، چرا که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو و پلیس اماکن و مواد مخدر برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، افزود: همچنین می‌بایست معاونت غذا و دارو، زیرساخت‌ها و سامانه‌های نرم افزاری خود را با هدف کنترل دقیق‌تر داروهای عرضه شده در بازار افزایش دهند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک افزود: افزایش و تقویت این سامانه‌های نظارتی، زمینه ساز جلوگیری از ورود و خروج قاچاق دارو به ویژه ساماندهی عطاری‌ها و مراکز عرضه گیاهان دارویی می‌شود و البته در این بخش باید دیگر نهادهای نظارتی نیز با معاونت غذا و دارو همکاری‌های لازم را داشته باشند.

کلید واژه ها: تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت بر عطاری ها معاون دادستان اراک آقای میثم حیدری


( ۵ )

نظر شما :