پلمپ ۵۷ عطاری در سال ۱۴۰۰

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۰ کد : ۲۴۶۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۲
رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی- سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک گفت: در سال جاری و تاکنون ۵۷ عطاری به دلیل فروش داروهای غیر مجاز و مخدر پلمپ شده است.
پلمپ ۵۷  عطاری در سال ۱۴۰۰

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر مریم خدایی بیان کرد: در  بازرسی های انجام شده از واحدهای تحت پوشش معاونت در دوازده ماه گذشته سال جاری، ۱۰۱ فقره بازدید از عطاری ها، ۴۳ فقره بازدید از باشگاه ها و ۴۳۲ فقره بازدید از داروخانه های تحت نظارت و همچنین ۳۹ فقره بازدید از شرکت های پخش، تحت نظارت این اداره صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در گشت مشترک کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی-سنتی و مکمل به همراه بازرسان تعزیرات و اتاق اصناف در مدت زمان یاد شده، از واحدهای عطاری در سطح شهر، تعداد ۱۰۳۱ قلم کالای غیرمجاز و مخدر(متادون، ترامادول و...) از دو واحد عطاری کشف و ضبط گردید و واحدهای متخلف به مراجع قانونی ذیربط معرفی شدند.

وی تاکید کرد: البته به خاطر اهمیت موضوع و رابطه مستقیم آن با سلامت مردم، بازرسی های این واحد جهت پیشگیری و مبارزه با عرضه هر گونه داروهای غیرمجاز و قاچاق طبیعی، سنتی و مکمل در سطح عطاری ها به صورت هفتگی در حال انجام می باشد.

کلید واژه ها: پلمپ عطاری معاونت غذا و دارو اراک


( ۲ )

نظر شما :