به مناسبت روز گرامیداشت شهید صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید است

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۷ کد : ۲۴۷۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۹۶
معاون غذا و دارو گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهداست.
دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، به مناسبت گرامیداشت روز شهدا، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه مدیران معاونت  با دو خانواده‌ معظم شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر عباس علیمرادیان با حضور در منزل خانواده شهید  «حسین کلبعلی» و  «قاسم رست»  از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.

معاون غذا و دارو در دیدار با خانواده شهیدا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

وی خطاب به همسران و فرزندان شهیدان گفت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

وی اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.


دکتر علیمرادیان، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.


وی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

کلید واژه ها: دیدار با خانواده شهدا روز شهید


( ۲۹ )

نظر شما :