پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت آغاز سال نو

۰۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۱:۴۲ کد : ۲۴۹۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۸
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن آغاز سال نو را به عموم مردم به ویژه حوزه سلامت و کارکنان خدوم این دانشگاه تبریک گفت.
پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت آغاز سال نو

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ متن پیام تبریک دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به شرح ذیل است:
یا مقلب القلوب و الابصار
 یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
 حول حالنا الی احسن الحال
بهار، اعجاز بی تکرار دستان خداوند در آفرینش و زایش عالم هستی و نوروز، جشنی شادمانه به درگاه ((حی قیومی)) است که فیضان رحمتش در تک تک اجزا عالم هویداست.
در آستانه فصل بهار، جامه دران طبیعت و فرارسیدن نوروز باستانی قرار داریم. سالی که بر ما گذشت تداوم وجود ویروس منحوس کرونا و تحریم های دامنه دار معاندان و دشمنان نظام اسلامی، سختی های بسیاری را در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم عزیز ایران اسلامی رقم زد.
حوزه غذا و دارو به دلیل نقش راهبردی و وظیفه خطیری که در خدمت رسانی به آحاد جامعه و اهمیت ویژه در کالاهای سلامت محور بر عهده دارد؛ می توانست در این تلاطم با مشکلات جدی مواجه گردد. اما در سایه عنایات الهی و به واسطه رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی تمامی همکاران خدوم دانشگاه موفق به نقش آفرینی موثر و تداوم ارایه خدمات به حوزه سلامت و عموم مردم استان مرکزی شدیم.
طی این سال در برنامه عملیاتی معاونت غذا و دارو در حوزه صنایع غذایی و دارویی و آزمایشگاه کنترل مواد غذایی نه تنها ماموریت ها و وظایف ذاتی سازمان به نحو مطلوب انجام گردید؛ بلکه در شرایط اپیدمی منحوس در کشور هیچگونه کمبود دارویی قابل توجهی نداشتیم و در امر توزیع دارو به خصوص داروهای خاص نیز با درصد تحقق بسیار بالا اجرایی شد.
در آستانه نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ لازم می دانم؛ از مساعی و تلاش های همه همکاران در معاونت غذا و دارو و همین طور دانشگاه و مجموعه شرکای کاری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و به ویژه مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولین اجرایی که در خدمت رسانی و انجام پروژه های بزرگ ملی در این سال با ما همراه و همگام بودند؛ صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
اینجانب با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای نظام سلامت، فرارسیدن سال جدید را به ملت عظیم الشان ایران اسلامی و همکاران خدوم و کوشای حوزه سلامت و معاونت غذا و دارو تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و بهروزی روز افزون مسئلت دارم.

کلید واژه ها: پیام تبریک عید نوروز معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :