دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با معاونت غذا و دارو

۰۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۹ کد : ۲۵۰۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۵
به مناسبت آغاز سال نو و فرا رسیدن فصل شادی، دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با معاون، مدیران،کارشناسان و پرسنل معاونت غذا و دارو دیدار کرد.
دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با معاونت غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، به مناسبت آغاز سال نو و فرا رسیدن فصل شادی، دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با دکتر علیمرادیان معاون، مدیران،کارشناسان و پرسنل معاونت غذا و دارو دیدار کرد.
دکتر جمالیان ضمن عرض  تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو از زحمات کارکنان در سالی که گذشت قدردانی کرد و با آرزوی سلامتی و تندرستی  برای پرسنل اظهار داشت : امید است با استعانت از پرودگار متعال و تلاش همکاران گرامی  بتوانیم به نحو احسن در راستای رسالت دانشگاه گام برداریم.

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه غذا و دارو برای امید بخشیدن در سطح جامعه، از معاون و مدیران این حوزه خواست با برنامه ریزی برای تحقق بیشتر اهداف حوزه دارویی و غذایی، تلاش کنند.

دکتر سید محمد جمالیان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» افزود: لازم است با تلاش اعضای مجموعه سلامت در این زمینه، اقدامات و پژوهش ها به صورت دانش بنیان و کاربردی پیاده سازی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر اهمیت دانش بنیان بودن برنامه ها تاکید کرده و توجه به این موضوع در برنامه ریزی های حوزه غذا و دارو را مهم برشمرد.

 معاون غذا و دارو نیز در دیدار با رئیس دانشگاه، با تبریک سال نو از حمایت دکتر جمالیان از مجموعه غذا و دارو و پیشبرد اهداف این حوزه قدردانی کرد.

دکتر عباس علیمرادیان» گفت: خدا را شاکریم که نعمت خدمت به مردم را به ما عطا کرده است؛ خدمت به مردم ارزش فراوانی دارد و تمامی اعضای مجموعه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بدون هیچ منتی، برای سلامت مردم در تلاش شبانه روزی هستند.

 او با اشاره به حمایت های ریاست دانشگاه از توسعه بهتر فعالیت های حوزه غذا و دارو افزود: فعالیت های این مجموعه در دانشگاه ها همواره مورد حمایت رئیس دانشگاه که نیز با اشراف بر مسایل حوزه غذایی و دارویی، همراه و حامی این مجموعه است.

کلید واژه ها: دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :